Az épületek önmagukban veszélytelenek, de ami benne lakozik azokkal senki sem szeretne találkozni.
Malom: A malom állandóan termeli a nyersanyagot, melyeket a sereg és bázis növelésére fordíthatsz. Parancsnoki Pontjaid felső határa minden malom mal 50 ponttal nő.
Királyi Csarnok: Itt hozhatók létre a thrall mesterek, a fekete númenoriak és a sötét kószák. Fekete Númenoriakat és zászlókat 2. szintű Királyi Csarnokban hozhatsz létre. Sötét kószákat csak 3. szintű Királyi Csarnokban hozhatsz létre.
Üreg: Vérfarkasok, havasi trollok és dombvidéki trollok fészke. Dombvidéki és Havasi Trollokat csak 2. szintű Üregben hozhatsz létre. Szöges nyakörvet 3. szintű Üregben fejleszthetsz ki.
Alkonytemplom: Az Alkonytemplom szolgál a mágusok és a varázslatfejlesztések otthonául. A Lélekút képességet 2. szintű Alkonytemplomban kapod meg. A Hullaeső képességet 3. szintű Alkonytemplomban kapod meg.
Őrtorony: Az Őrtorony automatikusan nyilakat lő a közeli ellenfelekre, íjászokkal megerősítve pedig még nagyobb pusztítást végez. Az Őrtornyon fejleszthető a jéglövedék.
Sötét Vaskohó: Az angmari egységek fejlesztéseinek hona a Sötét Vaskohó. Fegyverfejlesztések (vaspenge és jégnyilak) csak 2. szintű Kohóban vásárolhatsz. Páncélzat- és Kőhajító-fejlesztéseket csak 3. szintű Kohóban vásárolhatsz.
Erőd: Angmar hatalmas erődjének árnya bajlós vasszörnyként rajzolódik ki a fagyott horizonton. Gazdagon díszített, a zord téllel és az ellenséggel egyaránt dacoló építmény.
Falcsomópont: A Falcsomópontal további falrészeket lehet az erősséghez csatolni.